Complimenti à Nebula Test per uttene u certificatu di accreditazione di Laboratoriu da CNAS!

Simu fieri di annuncià chì Fujian Nebula testing technology Co., Ltd (si riferisce à Nebula Testing) hà attribuitu u certificatu d'accreditazione di laboratori CNAS (n. CNAS L14464) pocu fà dopu à una valutazione di altu standard è di alta intensità. U certificatu copre 16 elementi di prova di 4 standard naziunali: GB / T 31484-2015 、 GB / T 31486-2015 、 GB / T 31467.1-2015 、 GB / T 31467.2-2015.

U certificatu CNAS hè un segnu chì indica chì a nostra capacità di R&D è di prova hè aumentata à un livellu più altu, chì garantisce un supportu tecnicu più putente per alimentà a R&D è a produzzione di a batteria.

Congratulations to Nebula Test to get Laboratory accreditation certificate from CNAS

Fujian Nebula Electronic Co., Ltd (riferite cum'è Nebula) insistenu sempre "cliente prima" cum'è a so filusufia cummerciale è "Servendu u cliente cù prudutti d'alta qualità è serviziu innovativu" cum'è a so cumpetitività core. In qualità di sucietà azziunaria di Nebula, Nebula Testing hà stabilitu un laburatoriu per risponde à e richieste di u mercatu è di i clienti, intantu per accelerà a Nebula trasformendu da produtore di dispositivi à fornitore di dispositivi + serviziu.

Stabilitu secondu a norma internaziunale di gestione di laboratori ISO / IEC 17025, u laboratoriu di prova Nebula furnisce servizii di test di batteria cumprese test di prestazioni di cella / modulu / sistema di batteria di potenza, rilevazione di affidabilità. Hè u più grande è u più avanzatu laboratoriu di terzu in Cina in quantu à a capacità di prova sopra menzionata.

China National Accreditation Service for Conformity Assessment (abbreviazione inglese: CNAS) hè un organu di accreditazione appruvatu da l'Amministrazione Naziunale di Certificazione è Accreditazione (abbreviazione inglese: CNCA) in cunfurmità cù e disposizioni di u "Regolamenti per a Certificazione è l'Accreditazione di a Repubblica Populare Cinese ». L'istituzioni accreditate da CNAS anu a capacità di impegnassi in compiti specifici, è ponu furnisce servizii di test CNAS per i prudutti di test cù capacità di prova cunnesse. I rapporti di prova emessi ponu esse stampati cù u sigillu "CNAS" è a marca internaziunale di ricunniscenza mutuale. Attualmente, tali rapporti di prova sò stati ricunnisciuti da 65 istituzioni in 50 paesi è regioni di u mondu, uttenendu l'effettu di una prova è una ricunniscenza glubale.

L'accreditazione di i laboratori naziunali hè una procedura chì u Serviziu Naziunale di Accreditazione di a Cina per a Valutazione di a Conformità (CNAS) ricunnosce ufficialmente a capacità di i laboratori di prova è di calibrazione è di l'agenze di ispezione per compie attività specifiche. U rapportu di prova emessu da un laburatoriu accreditatu pò esse stampatu cù i sigilli di u Serviziu Naziunale d'Accreditazione di a Cina per a Valutazione di a Conformità (CNAS) è di a Cooperazione Internazionale di Accreditazione di Laboratoriu (ILAC). I dati di l'articuli di prova emessi sò auturizati internazionalmente.

 


Tempu di posta: Mar-18-2021