A prima lotta di almacenamentu, di ricarica è di prova integrata di a Nebulosa stazione di ricarica rapida intelligente integrata hà iniziatu ufficialmente a custruzzione

Recentemente, situatu in u centru mawei Internet di e cose, a stazione di autobus di kuaian, u stadiu mawei à u nordu di u magazzinu, a ricarica è a prova di l'integrazione di una stazione di ricarica rapida intelligente hà iniziatu ufficialmente a custruzzione. Queste trè stazioni di ricarica rapida intelligenti sò piattaforme intelligenti chì integranu trè funzioni, cume u serviziu di conservazione di l'energia, u serviziu di ricarica è u serviziu di prova ev. Dopu a cumplettazionerisponderanu à a cunvenzione di i servizii di ricarica rapida per 24 veiculi in listessu tempu. Una pistola di ricarica unica hà una funzione di alimentazione super rapida, a putenza massima di uscita hè 180KWÀ u listessu tempu, hè u primu à rializà a funzione di a piattaforma di alta tensione è di a compatibilità continuamente descendente. A gamma di tensione hè: 150V-1000V. A stazione di ricarica rapida ùn solu integra innovativamente a funzione di prova di sicurezza di a batteria, ma adotta ancu a piattaforma di cloud internet di energia basata annantu à i grandi dati.

newspic1
newspic2

A stazione di ricarica si compone di contenitore di conservazione di energia, macchina integrata / spesa di carica, sistema di gestione energetica EMS, operazione intelligente di grandi dati è piattaforma cloud di manutenzione è cusì, aduprendu a tecnulugia di rete mista AC / DC per realizà a funzione V2G, pò risolve u prublema di fluttuazione di a rete è efficienza di cunversione energetica causata da una ricarica rapida, chì hè 30% più efficiente di l'attuale pile di carica AC / DC, risolve u prublema di attenuazione energetica, riduce i costi operativi. U sistema di a centrale elettrica pò esse adupratu micca solu cunnessu à a rete , ma ancu fora di rete. Quandu u latu AC di a rete ùn hè micca furnitu, u sistema pò esse adupratu cum'è centrale elettrica di emergenza per furnisce energia à u latu AC o DC.

newspic3

Cume a riduzione di i costi è u mudellu di applicazione di a maturità, a conservazione di l'energia di a batteria di litiu in u latu di l'alimentazione elettrica è di a rete è di u latu di l'utente vende una vasta gamma di applicazioni in u campu di a corporazione Nebula cum'è fornitori prufessiunali di apparecchiature di batteria di litiu, hè sempre stata focalizata nantu à u almacenamentu di energia Sviluppu di u mercatu, da una parte, riserva attivamente a tecnulugia elettronica di alta putenza implicata in l'attrezzatura di core di stoccaggio di energia, è l'investimentu in u prughjettu di industrializazione currispondente di u sistema di cuntrollu di cunvertitore di putenza intelligente è u prugettu di pile di ricarica di alta putenza, da l'altra parte , hà raghjuntu una cuuperazione strategica cù CATL in u campu di almacenamentu energeticu è hà messu in cumunu una sucietà di joint venture Fujian Contemporary Nebula Energy Technology Ltd. I principali prudutti di CNTE includenu: micro rete intelligente, veiculu di putenza mobile, putenza di backup intelligente, sviluppu integratu di intelligenti centrale elettrica chì integra almacenamentu, ricarica è ispezione, ecc., chì pò p rovide soluzioni di sistema intelligente di immagazzinamentu di energia intelligente per operatori di ricarica è immagazzinamentu di energia. 

news4
newspic5

A corporazione Nebula crede chì u sviluppu di a tecnulugia di immagazzinamentu di l'energia in u futuru guiderà a diffusione diffusa di i veiculi elettrichi, è a penetrazione accelerata di i veiculi elettrichi in a vita di u publicu generale prumove a dumanda ulteriore di stoccaggio d'energia in a sucietà, i dui cumplementi mutuu. È l'anni di magazzinu in u campu di a prova di a batteria di i veiculi elettrichi è di l'attrezzatura di conservazione di l'energia cunduceranu a cumpagnia à un novu livellu di sviluppu!


Tempu di posta: Aug-25-2020