Cerimonia d'apertura di Fujian Nebula Testing Technology Co., Ltd.

A cerimonia d'apertura di a filiale di Fujian Nebula Electronics Co., Ltd (in seguitu chjamata gruppu Nebula) - Fujian Nebula Testing Technology Co., Ltd (In seguitu chjamata Nebula Testing) hè stata grandamente in Mawei District, Fuzhou u 26thLugliu. I capi impurtanti di u distrittu Mawei, è ancu partenarii impurtanti cum'è CATL, Fujian Contemporary Nebula Energy Technology Ltd, TÜV, SÜD, etc. anu participatu à a ceremonia.

newspic1

A creazione di Prove di Nebula hè una misura impurtante per a trasformazione è l'upgrade di u gruppu Nebula da un fabbricante di apparecchiature tradiziunali à una impresa di servizii. Pò aiutà i clienti principali à risolve i prublemi cum'è risorse è mezi di prova insufficienti, è funzioni di attrezzature chì ùn ponu risponde à i bisogni di u sviluppu di a batteria di potenza. Inoltre, ci pò aiutà à ottimizà è aghjurnà costantemente l'attrezzatura di prova esistente cù nuove funzioni, in modu da migliorà a competitività di i prudutti attraversu u mercatu. In listessu tempu, cù u sviluppu vigoruosu di l'Internet industriale è di a fabricazione intelligente, u pensamentu di l'interconnessione intelligente è di a gestione diventa sempre più impurtante. U gruppu Nebula spera di realizà una fabricazione intelligente da a fabricazione tradiziunale, è realizà l'integrazione di a catena industriale di l'analisi industriale di grande dati è l'applicazione basata annantu à Internet industriale.

Nebula Testing hà inizialmente custruitu e prime scene di applicazione di soluzioni generali di test intelligenti basate nantu à l'industria 4.0. U "Test di Batteria di Potenza Piattaforma di Gestione Intelligente Big Data Versione 2.0" aduttatu da Nebula Testing hè un pruduttu cù diritti di pruprietà intellettuale cumpletivi indipendenti di u gruppu Nebula. Nebula Testing hà basalmente realizatu una piattaforma di gestione d'impresa, digitalizazione di gestione in situ, è intelligenza di cuntrollu di gruppu centralizatu dopu à quasi un annu di creazione di produttu. Una piattaforma di centru di monitoru intelligente hè stata dinò custruita per realizà una pianificazione intelligente di l'ordine, tracciamento automaticu è avvisu intelligente di l'ambiente di prova, bilanciamentu automaticu di u cunsumu energeticu in fabbrica, operazione remota è diagnosi di manutenzione di apparecchiature di prova è altre funzioni attraversu l'integrazione di big data tecnulugia di algoritmi è gestione. Si pò dì chì questu hè attualmente u più grande è u più avanzatu laboratorio di terze parti per u modulu di batteria di potenza è i test di prestazioni di u sistema in Cina.

A creazione di Nebula Testing Company ùn hè micca solu u pruduttu perfettu di l'innovazione è di a trasformazione cuntinua à longu andà di u gruppu Nebula, ma dinò un bonu risultatu di a dirigenza di i cumitati di partiti è di i guverni à tutti i livelli è u sustegnu di i clienti è di i fornitori. In u futuru, u gruppu Nebula hà da allargà ulteriormente a fruntiera di a cooperazione cù eccellenti partenarii in vari settori, travaglià inseme per creà nuove opportunità, furnisce à i clienti prudutti è servizii più perfetti, è creà boni risultati inseme!


Tempu di posta: Jul-27-2019