Autorizà u sviluppu di l'energia distribuita urbana Cuntribuisce à custruisce un novu sistema di putenza

Autorizà u sviluppu di l'energia distribuita urbana
Cuntribuisce à custruisce un novu sistema di putenza
Nebula hà vintu u premiu per u megliu fornitore di apparecchiature intelligenti è PCS di l'industria di conservazione di energia in Cina in 2021.

A XI Cunferenza Internaziunale di Stoccaggio Energeticu di a Cina si hè tenuta in Hangzhou, sponsorizata da China Chemical and Physical Power Industry Association. U tema di sta cunferenza hè "Mantene a linea di fondu di a sicurezza di l'immagazzinamentu di l'energia, prumove l'innovazione è u sviluppu di l'industria". Fornisce una piattaforma di cumunicazione prufessiunale, cumprese: discute a ricerca è a disposizione in più in alta sicurezza, low cost, longa vita è riutilizazione di risorse di u ciculu sanu; prumove è migliurà a custruzzione di u mecanismu di u mercatu di u valore di u almacenamentu di l'energia; prumove l'applicazione à grande scala di a tecnulugia avanzata di u sistema di immagazzinamentu di l'energia à grande capacità in una grande rete di energia rinnovabile; custruisce un sistema di innuvazione di tecnulugia verde orientatu à u mercatu.

Zuobin Liu, vicepresidente di Fujian Nebula Electronics Co, Ltd, hè statu invitatu à dà un discorsu nantu à "L'archiviazione urbana di l'energia distribuita contribuisce à u sviluppu di a nova industria energetica".

Empower the development of urban distributed energy

U VP Liu hà dettu, prima di tuttu, cù u rapidu sviluppu di l'ecunumia di a China, a prupurzione di l'industria terziaria è di u cunsumu elettricu residenziale hè prevista per aumentà. Rispuntendu à i dati di carica di energia è cunsumu di elettricità in e principali pruvincie è cità in l'ultimi 10 anni, si pò truvà chì u ritmu di crescita di carica di energia in a maiò parte di e pruvince è di e cità hè superiore à u cunsumu d'energia. A rete elettrica affronterà sfide più cumplesse in u futuru è duverà passà da u caricu industriale à u caricu civile. In siconda, cum'è a Cina prumove a custruzzione di "Nova Infrastruttura" energeticamente, a dumanda di alimentazione stabile in u sistema di cumunicazione, parchi d'affari, impianti industriali, case comunitarie, isule è zone remote hè in crescita. In terzu, a diffusione di EV è pile di carica cambierà u modu di cunsumu energeticu di e cità in Cina, formanu un veru internet di energia, generanu una nova dumanda di apparecchiature di stoccaggio d'energia distribuite. Inoltre, a custruzzione è l'operazione di u centru di dati è a stazione di basa 5G anu ancu una forte dumanda di nova energia. Cum'è una soluzione senza rete per ritardà l'investimentu in infrastrutture elevate, l'immagazzinamentu di l'energia distribuita hè una scelta necessaria per u sviluppu energeticu futuru.

Empower the development of urban distributed energy-2

Dopu, VP hà spartutu: "Integrazione di almacenamentu otticu, ricarica è prova di stazione di ricarica intelligente" cum'è scenariu d'applicazione impurtante di almacenamentu energeticu distribuitu prumove assai u sviluppu di l'energia distribuita urbana è ancu nova industria energetica. "Integrazione di almacenamentu otticu, ricaricamentu è prova di stazione di ricarica intelligente" hè una stazione di ricarica intelligente chì integra PV, ES, ricarica è funzione di prova in linea di batteria, chì pò esse largamente aduprata in i parchi industriali, u CBD è e zone residenziali. Quandu risolve u prublema di u cunsumu d'energia fotovoltaica nova, pò risolve u prublema di aumentà a capacità di a zona centrale urbana. Taglia u piccu è riempie a valle per riduce i costi è aumentà l'efficienza, soddisfà a dumanda di ricarica à alta putenza di u novu EV, furnite un serviziu di prova in linea per a batteria EV.

In listessu tempu, attraversu l'applicazione di V2G è a gestione intelligente di l'energia puderia piattaforma, "Integrazione di stoccaggio otticu, ricarica è prova di stazione di ricarica intelligente" diventerà una applicazione impurtante di energia distribuita urbana è prumove u sviluppu di l'internet di l'energia.

 Empower the development of urban distributed energy-3

Empower the development of urban distributed energy-4

Infine, per a sicurezza di l'immagazzinamentu di l'energia, u presidente Liu analizza è riassume da a catena di fornitori. Ellu hà dettu chì a sicurità di l'immagazzinamentu di l'energia ùn hè micca una questione di cumpunente unicu, ma una questione di sistema chì richiede una cooperazione tra l'imprese upstream è downstream. Nebula hè un equipamentu di prova prufessiunale, apparecchiature di fabbricazione intelligente, PCS, pila di ricarica è piattaforma di gestione energetica intelligente. Nebula hè sempre aderente à u principiu "Achieve Customer" è "Focus on Innovation" per furnisce un pruduttu è serviziu prufessiunale. "Integrazione di almacenamentu otticu, ricaricamentu è prova di stazione di ricarica intelligente" adotta u sistema di batteria di conservazione di energia CATL, Nebula PCS è cunvertitore DC / DC cum'è tecnulugia chiave, chì hè un successu impurtante di forte cooperazione trà CATL è CNTE. Pò furnisce un grande serviziu nantu à a rete elettrica urbana, utilizatori industriali è cummerciali, operatori di ricarica, utilizatori è novi pruprietarii di energia.

Empower the development of urban distributed energy-6 Empower the development of urban distributed energy-7

Durante a cunferenza, cù prudutti è tecnulugia di alta qualità, Nebula vince u premiu di u megliu fornitore di PCS è u premiu di u megliu fornitore di apparecchiature intelligenti di a Industria di Stoccaggio di Energia di a Cina in u 2021.

Empower the development of urban distributed energy-8 Empower the development of urban distributed energy-9

In u futuru, per uttene u scopu di Picculu 30 di carbonu / 60 neutralizazione di carbonu” in Cina, Integrazione di almacenamentu otticu, ricarica è prova di stazione di ricarica intelligente” serà una grande putenza è affidabile per sviluppà l'energia di distribuzione urbana in EV è nova infrastruttura, altri paesi.

Empower the development of urban distributed energy-10


Tempu di posta: Jun-29-2021