Nebula Vinta '2020 Annu Eccellente Fornitore di Qualità di Jiangsu Contemporanea Amperex Technology Limitata è Limitata Auto Battery Corp.

U 14 di maghju si hè tenuta in Jiangsu Contemporary Amperex Technology Ltd. Durante a cunferenza, Fujian Nebula Electronics Co., Ltd hè stata classificata nantu à a lista superiore di tutti i fornitori cù a so eccellente qualità di u pruduttu è u serviziu, è hà vintu u titulu di "Fornitore di Qualità Eccellente Annuale 2020" di Jiangsu Contemporary Amperex Technology Limited and Limited Auto Battery Corp.

Nebula Won ‘2020 Annual Excellent Quality Supplier

Cum'è u fornitore strategicu, Nebula furnisce una linea di produzzione avanzata di modulu di batteria di potenza / PACK / CTP è soluzioni di prova generale di batteria li-ion. Cù una stretta cooperazione in u campu di a batteria di potenza, i dui partiti travaglianu inseme per u sviluppu di l'energia verde è di a nova industria energetica. U premiu ùn hè micca solu una alta affirmazione di i prudutti di qualità di Nebula, ma dinò un elogiu è una ricunniscenza per i servizii prufessiunali è stabile furniti da Nebula.

Nebula Won ‘2020 Annual Excellent Quality Supplier -2

Dapoi u stabilimentu, a Nebula hè stata presa un miglioramentu di a qualità di u pruduttu cum'è a linea di salvezza di u sviluppu durevule di a cumpagnia. Da una parte, a Nebulosa impedisce i prublemi di qualità da u stadiu R&D. D'altra parte, hà stabilitu u sistema di gestione di a qualità cun centru in i clienti, è hà realizatu a gestione di a qualità è u miglioramentu di i prucessi multipli di fabbricazione di i prudutti da a cuncezzione di i prudutti, u sviluppu di i prudutti, a pianificazione di a qualità per u cuntrollu di i prucessi per a gestione di cicli chjusi. In u futuru, Nebula furnirà i prudutti è i servizii cù una migliore qualità è alta competitività à i clienti naziunali è oltremare, è darà una vita ecologica è megliu, cù a filosofia di gestione di "Cliente Satisfied è Priorità di Qualità".


Tempu di posta: Jun-18-2021